RØDE KORS MODESHOW

Sidste lørdag var jeg med til Røde Kors Modeshow på Godsbanen. Tre andre modeblogger, to TEKO studerende og jeg var blevet spurgt om at sammensætte to looks til modeshowet, som vi havde sammensat af tøj fra en Røde Kors genbrugsbutik. 

Twistet var, at vi ikke havde set modellerne men kun kendte deres størrelse, så det var ret spændende, da vi på dagen skulle få det hele til at passe. På billederne nedenfor kan ses de to looks jeg sammensatte. Niklas var klædt i habitbukser og habitjakke, som jeg gjorde casual med en hvid T-shirt og sneakers, dog gjort lidt smart med tasken og brillerne. 

Signe havde jeg klædt i et mere street-agtigt look, med oversized skjorte, hvis T-shirt og cap for at gøre det lidt mere cool. Tøjet blev bagefter solgt på aktion, hvor det meste af tøjet gik for en fin slat penge – hvor det hele selvfølgelig gik til Røde Kors. 

Jeg synes det var en super sjov udfordring, og trods noget postyr med størrelser osv. var jeg tilfreds med resultatet. Det hele var stablet på benene i sammenhæng med Røde Kors’ 150 års fødselsdag og landsindsamlingen, som går af stablen i morgen. Så husk at åbne døren for de søde frivillige, og giv dem et bidrag – så støtter du en god sag :-)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Jakker skal passe til forskellige sæsoner

En god flyverdragt til børn er et vidundermiddel

Sandaler udsalg klæder en på til enhver lejlighed